• چهارشنبه ١٣ دی ١٤٠٢-١٢:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢١٧
آقامیری خبر داد:

گشایش ترافیکی در تقاطع غیر همسطح نواب - تندگویان در جنوب پایتخت

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از گشایش ترافیکی با افتتاح پروژه نواب- تندگویان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت اجرایی پروژه مذکور گفت: به لطف زحمات همکاران در مجموعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران طی چند ماه گذشته شاهد اتفاقات چشمگیری در این تقاطع هستیم.

 وی ادامه داد: تقاطع نواب تندگویان یک تقاطع ۳ سطحی شامل یک زیرگذر از سمت میدان بهمن به سمت بهشت‌زهرا (س)، تراز همسطح که ادامه پروژه بزرگراه نواب را به بزرگراه شهید تندگویان در دو مسیر رفت‌وبرگشت متصل می‌کند و یک پل جهتی که از سمت بزرگراه نواب به سمت بعثت و میدان بهمن اجرا می‌شود، خواهد بود.

آقامیری با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی این پروژه وجود معارضین جدی رو سطحی و زیرسطحی تأسیساتی بوده و بخش قابل‌توجهی از آن برطرف شده، ادامه داد: ضمن مداخله بخشی از معارضین تیرهای برق و شبکه برق هوایی در شرایط فعلی، پیمانکار با تمام تلاش در حال پیشبرد عملیات است و با وجود معارضین متعدد باقی‌مانده سعی دارد هر نقطه‌ای که بتواند را فعال نموده و پروژه را طبق زمان‌بندی فشرده تحویل دهد.

وی افزود: عرشه زیرگذر در بازه دو ماهه و خاک‌برداری زیرگذر طی ۳ هفته به اتمام رسیده و عملیات فینیشینگ و فیسینگ کار هم از  روزهای آینده آغاز خواهد شد.

 رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این تقاطع حداقل در سه‌فاز امکان بازگشایی مسیر را داریم؛ به جهت معارضین ترافیکی که وجود دارد لزوماً باید انحراف ترافیکی مرحله‌ای را انجام داده تا بتوان باقی‌مانده پایه‌های پل جهتی را تکمیل کنیم. امیدواریم تا دو ماه روز آینده انحراف ترافیک انجام بشود. با این اتفاق مسیر نواب به‌ طرف بهشت‌زهرا (س)، از سمت شمال به مسیر اصلی خود برگشته و این گره ترافیکی که مردم را گرفتار خود کرده است، مرتفع خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: